Home » Showcases » Profilplast

Profilplast

Een interactieve manier om bezoekers van een beurs met nieuwe producten kennis te laten maken: dat is waar onze klant Profilplast naar zocht. Beurs Styling dacht mee en ontwikkelde een vernieuwende presentatievorm. Innovatief, met een strakke uitstraling en bovendien bijzonder gebruiksvriendelijk.

 

Creativiteit

Door luisteren naar de wensen en creatief meedenken, kon Beurs Styling een oplossing creëren die volledig op de wensen van Profilplast was afgestemd. Zirqle ontwierp een beursstand met interactieve presentatiekast, waarin de producten van Profilplast getoond werden.

Met het bedienen van de iPad, konden bezoekers van de beurs zelf specifieke informatie opzoeken over ieder nieuw product. Bij het selecteren van een product op de iPad lichtte betreffende product op in de presentatiekast. De andere producten behielden de kleur van de 'ruststand': cool white. Op die manier was het direct duidelijk welk product hoorde bij de informatie die getoond werd op de iPad.

 

Software 

Beurs Styling ontwikkelde de bijbehorende software en interface. Beide werden volledig op maat gemaakt: met een passende lay-out, die aansloot bij de wensen en huisstijl van Profilplast. En uiteraard met alle nodige functionaliteiten, zodat het systeem voor bezoekers gebruiksvriendelijk en eenvoudig te bedienen was. Doordat Beurs Styling zowel de LED-vitrines als de software en interface ontwikkelde, konden we Profilplast een totaaloplossing bieden met een optimaal resultaat.

prev
next

© 2017 Beurs Styling